15 Haziran 2011 Çarşamba

Yanki Alper - Ben Bir Kere Sevmisim Seni indir

Yanki Alper - Ben Bir Kere Sevmisim Seni
 Google Aramaları: Yanki Alper - Ben Bir Kere Sevmisim Seni mp3 indir, Yanki Alper - Ben Bir Kere Sevmisim Seni mp3indir, kmp3indir, Ben Bir Kere Sevmisim Seni  mp3 download

Yanki Alper - Ben Bir Kere Sevmisim Seni Şarkı Sözü




Yankı Alper Ben Bir Kere Sevmişim Seni
Gülüm gül yüzün geldi yine aklıma,
Görüyorsun hayranım sana,
Bırakıp gittiğinde bile kızmadım ki,
Bilirsin ben kıyamam sana,
Artık hiç göremesem bile kaç yazar,
Kmp3indir.Blogspot.Com
Ben bir kere sevmişim seni,
Boş ver düşünme gülüm keyfine bak,
İnan hiç üzmüyorsun beni,
Olsun varsın peşim hiç bırakmasın keder,
Örsün ağlarını gün göstermesin kader,
Ferhatın şirini sevdiğinden de beter,
Ben bir kere sevmişim seni,
Hiç umurumda değil ne derse desin eller,
Anlatmaya yetmiyor bunu kelimeler,
Kerimin aslıyı sevdiğinden de beter,
Ben bir kere sevmişim seni..
Categories: ,

0 yorum:

Yorum Gönder