24 Mayıs 2011 Salı

Sezen Aksu Unuttun mu Beni indir

Sezen Aksu Unuttun mu  Beni indir
 Google Amca bizi cezalandırdı  bizde mecburen  daha düzgün ve kaliteli içerik eklemeye özen göstereceğiz 
Şimdi ekleyeceğim  mp3 Sezen Aksu'dan 2011 yılındaki parçası Unuttun mu Beni şarkısı indirmek için  aşşağıdaki download resmine tıklayınız.
Sezen Aksu Unuttun mu Beni Şarkı Sözleri

Unuttun mu beni, her şeyimi ?
Sildin mi bütün izlerimi ?
Hüç düşmedim mi aklına ?
Hiç çalmadı mı o şarkı?
O sahil, o ev, o ada
O kırlangıç da küs mü bana ?
Sanırdım ki aşklar ancak filmlerde böyle
Ben hâlâ dolaşıyorum avare
Hani görsen, enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı, ne çare
Unutamadım, gitti !
Ey aşk neredesin şimdi ?
Sen de mi terk ettin beni ?
Ne hata ettiysem, affet!
Büyüklük sende kalsın, e mi ?
Sen de olmazsan eğer, batar artık bu gemi



Categories: ,

0 yorum:

Yorum Gönder